Заходи по проведенню «Місячника бібліотеки» в Шляхівській загальноосвітній школі І-ІІ ступенів
№
|
Зміст роботи
|
Дата
|
Відповідальні
|
Виконання
|
1.
|
Переєстрація читачів на 2015/2016 навчальний рік.
|
До 25.08
|
Щербина Л.А.
|
|
2.
|
Консультація з читачами під час видачі літератури щодо правил користування бібліотекою.
|
Серпень початок вересня
|
Щербина Л.А.
|
|
3.
|
Прийом і технічна обробка нової літератури.
|
Серпень початок вересня
|
Щербина Л.А.
|
|
4.
|
Створення картотеки поточного комплектування і доукомплектування.
|
До 10.09
|
Щербина Л.А.
|
|
5.
|
Підготовка актів на списання загубленої літератури.
|
До 11.09
|
Щербина Л.А.
|
|
6.
|
Огляд літератури до першого уроку
|
До 27.08
|
Щербина Л.А.
Кл. керівники
|
|
7.
|
Підготувати книжкову виставку «Нові надходження літератури»
|
До 18.09
|
Щербина Л.А.
|
|
8.
|
Огляд літератури і книжкова виставка на військову тематику, присвячену Дню визволення Кегичівщини від німецько-фашистських загарбників.
|
17.09
|
Щербина Л.А.
|
|
9.
|
Прийняти участь у засіданні районного МО бібліотекарів
|
27.08
|
Щербина Л.А.
|
|
10.
|
Вивчення стану забезпечення учнів підручниками.
|
До 08.09
|
Щербина Л.А.
|
|
11.
|
Провести благодійну акцію «Подаруй бібліотеці книжку», присвячену Всеукраїнському дню бібліотек.
|
30.09
|
Щербина л.А.
|
|
12.
|
Скласти списки літератури з позакласного читання 1-3 класів.
|
До 18.09
|
Щербина Л.А.
Клас.керівники
|
|
13.
|
Створення читацького активу школи.
|
До 10.09
|
Щербина Л.А.
|
|
14.
|
Вивчення фонду шкільної бібліотеки на предмет наявності художньої літератури, що вивчається за шкільними програмами.
|
До 05.10
|
Щербина Л.А. Учителі літератури
|
|
15
|
Анкетування учнів 8-9 класів і вчителів «Книга у вашому житті».
|
До 15.10
|
Щербина Л.А.
|
|
16
|
Відокремлення груп читачів: обдаровані, важковиховувані.
|
До 09.10
|
Щербина Л.А.
|
|
17
|
Провести бібліотечний урок «Перша друкована книжка в Україні та українське друкарство» з учнями 7 класу.
|
22.10
|
Щербина Л.А.
|
|
18
|
Складання списків літератури з позакласного читання для учнів 5-9 класів.
|
До 08.10
|
Щербина Л.А.
Учит. літер.
|
|
19
|
Підготувати виставку літератури до Дня козацтва.
|
10.10
|
Щербина Л.А.
Учитель історії
|
|
20
|
Підготувати звіт про контингент учнів та вивчення іноземної мови.
|
02.10
|
Щербина Л.А.
|
|
21
|
Залучити до читання в бібліотеці учнів, яким важко даються уроки літератури.
|
До 13.10
|
Щербина Л.А.
|
|
22
|
Організувати підписку в школі на 2015 рік.
|
До 30.10
|
Щербина Л.А.
|
|
23
|
Екскурсія в сільську бібліотеку п’ятикласників.
|
06.11
|
Клас.керівн. 5 класу.
|
|
24
|
Відокремлення групчитачів:
а) невстигаючі з певних предметів;
б)особливо потребують уваги в підвищенні культури читання.
|
До 06.11
|
Щербина Л.А.
|
|
25
|
Провести з учнями 8 класу бібліотечний урок на тему: «Як вибрати книгу».
|
13.11
|
Щербина Л.А.
Учит.укр.літ.
|
|
26
|
Підготувати і оформити виставку до Дня слав'янської письменності.
|
06.11
|
Щербина Л.А.
|
|
27
|
Оформити виставку матеріалів з газет і журналів, зробити вирізки для оформлення папки до дня Голодомору.
|
До 12.11
|
Щербина Л.А.
|
|
28
|
Допомогти класним керівникам підібрати потрібні матеріали до проведення виховних годин до Всесвітнього дня боротьби зі СНІДом.
|
До 27.11
|
Щербина Л.А.
|
|
29
|
Консультація з батьками з питання керівництва читанням молодших школярів.
|
12.11
|
Щербина Л.А.
Класні керівники 1-3 класів
|
|
30
|
Звіт про одержану літературу за календарний 2015 рік.
|
22.12
|
Щербина Л.А.
|
|
31
|
Участь у святкуванні «Дня Збройних сил України».
|
04.12
|
Щербина Л.А.
Кл. керівники
|
|
32
|
Підготувати виставку до тижня права «Юним про права і обов'язки».
|
07.12-11.12
|
Щербина Л.А.
|
|
33
|
Провести бібліотечний урок з учнями 7 класу «Вміння працювати з книгою».
|
15.12
|
Щербина Л.А.
|
|
34
|
Допомога у проведенні Новорічного свята «У ніч під Новий рік».
|
23.12
|
Щербина Л.А.
|
|
35
|
Оформлення виставки до Дня святого Миколая.
|
18.12
|
Щербина Л.А.
|
|
36
|
Провести гру-подорож з учнями 5-7 класів «Сторінками улюблених українських книг».
|
03.12
|
Щербина Л.А.
Учитель літератури
|
|
37
|
Підготувати матеріали до Дня національної згоди.
|
03.12
|
Щербина Л.А.
|
|
Путівник читача
Як читати книгу
1. Взявши у руки книжку, прочитай:
- Заголовок;
- Прізвище автора (чи відомі тобі його книжки?)
- Де і коли видана книжка, для якого вона віку;
- Анотацією,зміст, передмову (якщо вони є);
2. Розглянь ілюстрації. Хто художник?
Подумай :
- Про що і про кого може йти мова у книжці?
- Чи хотілося б тобі прочитати її?
3. Ти прочитав книжку. Після цього:
- Познач слова, зміст яких тобі невідомий;
- Яка основна думка книжки (що хотів сказати автор)?
- Чого вчить цей твір;
- Назви дійових осіб;
- Чи охоче читав ти книжку;
- Чи хотілося б тобі прочитати інші твори цього автора або книжку на подібну тему?
Як працювати з книгою
1. Для ознайомлення в загальних рисах зі змістом книги необхідно:
а) прочитати титульну сторінку – прізвище автора, заголовок, рік видання;
б) прочитати анотацію (коротку інформацію про цю книгу), вміщену на зворотному боці титульної сторінки;
в) уважно ознайомитися зі змістом,вміщеним або в кінці книги, або після титульної сторінки;
г) прочитати передмову або вступ.
2. Під час читання звернути увагу на :
а) назви окремих розділів, частин, параграфів та ін.;
б) вдумливо втаїтися до слів і словосполучень, виділених різними шрифтами;
в) з’ясувати значення незрозумілих слів за допомогою словників та енциклопедій;
г) звернути увагу на посилання (позначаються зірочкою або цифрою) і відразу ж уважно прочитати пояснення ( внизу сторінки).
3. Для засвоєння змісту прочитаного необхідно:
а) поділити прочитаний матеріал на частини, виділити в них найголовніше;
б) скласти план (простий, складний), тематичні виписки, тези або конспект .
Вчись читати правильно!
- Стеж за словами в рядку, не переставляй їх;
- Намагайся зрозуміти те, про що читаєш;
- При читанні будь уважним до кожного слова;
- Старайся при читанні про себе не шепотіти і не ворушити губами.
Вчись читати виразно!
- Пам’ятай: не можна прочитати виразно, якщо не розумієш змісту;
- Спробуй уявити собі те, про що читаєш;
- Визнач своє ( та автора) ставлення до подій, персонажів. Постарайся при читанні передати його інтонацію, виділяй голосом важливе;
- Визнач основне завдання читання (що ти хочеш передати);
- Читай, чітко вимовляючи слова, дотримуйся пауз у кінці речення, між абзацами і частинами тексту.
Читання на канікулах
Інтернетні джерела (електронні бібліотеки)
1. Електронна бібліотека «Джерело»: http://ukrlib.com
2. Бібліотека українського центру: http://ukrcenter.com
3. Національна бібліотека України для дітей з віртуальною бібліографічною довідкою: http://chl.kiev.ua
|