Січень
Тема. Методичні проблеми впровадження комп”ютерних технологій у прцес вивчення дисциплін природничо – математичнго циклу.
1. Доповідь. Інтерактивні технології навчання на уроках математики.
2. Виступи, повідомлення (3-5 хв.):
• Сутність понять «інновація», «педагогічна технологія»
• Співвідношення понять «освітня технологія» і «педагогічна технологія»
• Співвідношення понять «методика» і «педагогічна технологія»
4. Нотатки з досвіду роботи (5-7 хв.).
• Інтерактивні технології кооперативного навчання: робота в парах, ротаційні трійки, два-чотири – всі разом, карусель, робота в малих групах, акваріум
• Технології колективно-групового навчання: обговорення проблеми в загальному колі, мікрофон, мозковий штурм, незакінчені речення,
ажурна пилка, аналіз ситуації, вирішення проблем, дерево рішень
• Технології ситуативного моделювання: імітаційні ігри, спрощене судове слухання, громадські слухання, розігрування ситуацій за ролями
6. Інформація-звіт. Про участь учителів природничо – математичного циклу у І та ІІ етапі Всеукраїнських олімпіад.
7. «Круглий стіл». Аналіз і самоаналіз творчих аспектів відкритих уроків із виробленням методичних рекомендацій
|