Список членів методичного об’єднання класних керівників
1 клас – Василенко Аліна Володимирівна
2 клас – Корсун Оксана Володимирівна
3 клас - Савченко Надія Михайлівна
4 клас – Линник Ірина Петрівна
5 клас – Рогач Тетяна Петрівна
6 клас – Бондаренко Галина Іванівна
7 клас – Щербина Людмила Анатоліївна
8 клас – Задорожня Інна Юріївна
9 клас – Лазаренко Тетяна Іванівна
Виховні теми класних керівників
№
|
Прізвище, ім’я, по батькові
|
Виховна проблема, над якою працює
|
1.
|
Василенко Аліна Володимирівна
|
Формування колективу через активізацію колективної виховної роботи та створення умов для вивчення та розвитку можливостей особистості
|
2.
|
Корсун Оксана Володимирівна
|
Формування громадянина-патріота України через систему цінностей родинного виховання.
|
3.
|
Савченко Надія Михайлівна
|
Формування дружного, організованого колективу через активізацію форм індивідуального впливу та колективних творчих справ.
|
4.
|
Линник Ірина Петрівна
|
Формування громадянина-патріота України , підготовленого до життя, з високою національною свідомістю.
|
5.
|
Бондаренко Галина Іванівна
|
Формування цілісної моральної особистості з розвинутим гуманістичними рисами.
|
6.
|
Щербина Людмила Анатоліївна
|
Розвиток творчої ініціативи , активності особистості через мотивацію та само мотивацію учнів.
|
7.
|
Задорожня Інна Юріївна
|
Забезпечення умов для самореалізації особистості відповідно до її здібностей, суспільних та власних інтересів.
|
8.
|
Лазаренко Тетяна Іванівна
|
Забезпечення умов для самореалізації особистості відповідно до її здібностей, суспільних та власних інтересів.
|
9.
|
Рогач Тетяна Петрівна
|
Підпорядкування змісту, форм і методів роботи визнанню особистості дитини як найвищої соціальної цінності.
|
План роботи
методичного об’єднання класних керівників
(2015-2016 н.р.)
№1 – вересень(03.09.2015 р.)
Тема. Виховні завдання та напрями виховної роботи.
Мета. Здійснити глибокий аналіз роботи МО за минулий навчальний рік та намітити плани на майбутнє.
Форма проведення – круглий стіл
- Підведення підсумків роботи МО за минулий навчальний рік та пропозиції щодо планування на 2015/ 2016 навчальний рік. (Рогач Т.П.)
- Виховні завдання та напрями виховної роботи (Ромасько К.О.)
- Методи і форми педагогічної діагностики та прогнозування виховного процесу, рівня вихованості учнів, учнівського колективу.
- Затвердження планів виховної роботи класних керівників (Ромасько К.О.)
- Новинки методичної літератури (Щербина Л.А.)
- Вивчення інструктивно – методичних документів щодо виховної роботи і функціональних обов’язків класних керівників.(Рогач Т.П.)
№2 – листопад(20.11.2015 р.)
Тема. Майстерність класного керівника: його творча ініціатива, вдосконалення методів, форм роботи з учнями
Мета. Відслідкувати систему роботи класних керівників по вдосконаленню методів та форм роботи з учнями. Активізувати творчу ініціативу та яскраво висвітлити майстерність класних керівників.
Форма проведення – творча майстерня
1. Дискусія „ Класний керівник: рівень професійної майстерності» (Линник І.П.)
2. Виховні новинки «Проектно-програмні технології у виховній роботі»
( Савченко Н.М.)
3. Панорама методичних знахідок „ Активні ігрові форми виховної роботи ” (Бондаренко Г.І.) Практичний показ ( 2-6 кл.)
4. Про оформлення методичного вісника „ Класний керівник: справи,
турботи, плани ”
№3 – лютий(11.02.2016 р.)
Тема. Виховання культури поведінки школярів, попередження правопорушень. Робота класного керівника щодо формування позитивних якостей особистості, творчого, працездатного колективу учнів.
Мета. Виховання культурної, конкурентоспроможної особистості, гуманіста, толерантної людини з установкою «людини-переможця». Визначення ролі і місця класного керівника у формуванні творчого, працездатного учня та колективу.
Форма проведення – проблемний стіл
- Виховання культури поведінки школярів, попередження правопорушень. Робота класного керівника щодо формування позитивних якостей особистості, творчого, працездатного колективу учнів (Лазаренко Т.І.) 2. Теорія і практика про сучасні технології виховання ( Задорожня І.Ю.)
3. Психолого-педагогічний портрет учня (Корсун О.В.)
4.Психолого-педагогічний портрет класу (Василенко А.В.)
5.Практикум на правову тематику
- правовий ринг (1-5кл.)
- Лицарський турнір (5-6 кл.)
- години спілкування (7-9 кл.)
№4 – квітень(22.04.2016 р.)
Тема. Школа і сім’я: консолідація зусиль.
Мета. Формування родинно-побутової культури, традицій безперервності родоводу, духовної єдності поколінь, зв'язок минулого, сучасного, майбутнього нації. Формування розуміння того, що родинно-побутова культура збагачується і поглиблюється завдяки поліпшенню сімейних стосунків, пізнанню духовної спадщини батьків, дідів, прадідів, а також здобутків сучасної науки, досвіду інших родин з питань виховання дітей.
Форма проведення – відверта розмова
- Доповідь «Школа і сім’я: консолідація зусиль» (Бондаренко Г.І.)
- Теоретичний семінар «Взаємини у системі вчитель – учні – батьки» (Рогач Т.П.)
- Практикум протягом методичного тижня
- Інтелектуальний сімейний ринг (5 -8 кл.)
- Година спілкування «Сім’я та школа – партнери у вихованні дітей»
Виставка робіт «Світ захоплення наших сімей» (Щедрін Н.В.)
|